Sprzedaż gry „Electrician Simulator” w 8 dni przekroczyła 30 tys. kopii, co przełożyło się na zwrot wszystkich kosztów produkcji i marketingu, podał Gaming Factory. Spółka zapowiedziała dalsze działania w celu rozbudowy „Electrician Simulator”.
Za produkcję gry odpowiada Take IT Studio!, drugim wydawcą obok Gaming Factory jest Ultimate Games.
„Premiera 'Electrician Simulator’ spełniła nasze oczekiwania. Gra została bardzo dobrze przyjęta przez graczy, o czym świadczą oceny na Steam oraz sprzedaż, która po 8 dniach od premiery przekroczyła 30 tys. kopii. Dzięki temu odzyskaliśmy 800 tys. zł zainwestowane w produkcję i marketing tytułu. Obecnie koncentrujemy się na dalszej rozbudowie gry. W pierwszej kolejności grę wzbogacą dwa patche, wydamy też dwa płatne dodatki (DLC), które wydłużą rozgrywkę o kolejne godziny” – powiedział prezes Gaming Factory Mateusz Adamkiewicz, cytowany w komunikacie.
W „Electrician Simulator” gracz wciela się w młodego elektryka, którego zadaniem jest poprowadzenie własnego warsztatu oraz realizacja napraw. Wraz z rozgrywką nabywamy nowe umiejętności, rozbudowujemy swój warsztat oraz budujemy reputację wśród klientów, co przekłada się na nowe zlecenia.
„Electrician Simulator” zadebiutowała platformie Steam 21 września. W dniu premiery projekt osiągnął peak prawie tysiąca graczy. Aktualnie gra zgromadziła ponad 400 opinii użytkowników, z których 82% jest pozytywnych. W 2023 roku symulator elektryka pojawi się również na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch, przypomniano.
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń spółki jest poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym. Spółka pracuje obecnie nad ponad 20 produkcjami na PC o zróżnicowanej tematyce. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoony, gry akcji czy horrory. Spółka notowana jest na rynku głównym GPW od 2020 r.
Źródło: ISBnews