PureCity rozpoczęło wizje lokalne w ponad 200 miejscach w całej Polsce i wybiera lokalizacje pierwszych stacji ładowania samochodów elektrycznych, wyposażonych w ledowe ekrany reklamowe, podała spółka. PureCity chce uruchomić pierwszych 50 stacji do końca stycznia 2023 r.
Do końca 2025 r. sieć PureCity ma obejmować ponad 1000 elektrostacji w miastach w całej Polsce. Polska spółka, która z początkiem września pozyskała łącznie 4 mln zł kapitału zalążkowego od funduszu Freya Capital, wybiera obecnie najlepsze lokalizacje dla swoich nośników, zaznaczono.
„Konsekwentnie i sprawnie wdrażamy plan rozwoju naszej sieci miejskich elektrostacji. Opiera się on na mocnym modelu biznesowym, łączącym potencjały dynamicznie rosnących branż cyfrowej reklamy zewnętrznej oraz elektromobilności. Dzięki pozyskanemu na rozwój kapitałowi i zawiązanym partnerstwom technologicznym budujemy atrakcyjną dla reklamodawców sieć nowoczesnych nośników LED. Zaoferujemy elastyczne wyświetlanie treści marketingowych w najlepszych lokalizacjach komercyjnych oraz przestrzeni miejskiej, umieszczonych na elektrostacjach zasilanych certyfikowaną zieloną energią” – powiedział prezes Wojciech Bieńkowski, cytowany w komunikacie.
PureCity – miejska sieć elektrostacji to sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 1000 elektrostacji w miastach w całej Polsce. Partnerami technologicznymi PureCity są Elocity oraz stacjeladowania.com. Inwestorem jest Freya Capital.
Źródło: ISBnews