„Kto ma trudne czasy, to ma trudne czasy. Jeśli już 11 lat temu doszedłem do tego, że z jednej gry nie wyżyję, a mając ich np. 100, będzie mi troszeczkę bardziej komfortowo – to idę dalej tym tematem. Czy my sobie poradzimy mając dziesiątki czy setki premier? Raczej mamy większą szansę niż podmiot, który będzie stał na jednej premierze. Było już kilka gier, gdzie podmiot idzie na jednym tytule – z myślą, że on na pewno się uda. Co będzie, jeśli jednak się nie uda? Będzie słabo, bo koszty jednak rosną” – mówi Krzysztof Kostowski, Prezes Zarządu, PlayWay SA.
W materiale informacje dotyczące:
- sytuacji sektora gamedev,
- dywersyfikacji tytułów,
- strategii działania PlayWay,
- wpływów z dywidendy,
- planu wydawniczego,
- końcówki roku w PlayWay.
Źródło:
inwestorzy.tv