Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2022 r. przez grupę VRG wyniosły 89,9 mln zł i były wyższe o 7,7% r/r, podała spółka. W okresie styczeń-październik br. przychody wzrosły o 23,6% r/r do 994,9 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w październiku 46,1 mln zł i były wyższe o 1,7% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 43,8 mln zł i były wyższe o 14,8% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku br. przez grupę wyniosła 55,5% i była wyższa o ok. 1,5 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec października 2022 roku wyniosła 51,9 tys. m2, co oznacza spadek o 0,6% r/r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2021 r. wyniosły ok. 1,07 mld zł.
Źródło: ISBnews