Voice Contact Center (VCC) z Grupy OEX otworzyło nowe centrum operacyjne w Rzeszowie, podała spółka.
„W planie jest powiększanie rzeszowskiego oddziału oraz rekrutacja kolejnych konsultantów. Aktualnie przygotowano 50 stanowisk operacyjnych. Voice Contact Center posiada również biura w Warszawie, Łodzi, oraz w Lublinie. Wraz z nowo otwartym biurem w Rzeszowie, firma dysponuje 915 stanowiskami contact center i współpracuje z blisko 1 500 specjalistami” – czytamy w komunikacie.
Spółka w 2022 r. rozpoczęła współpracę między innymi z Tauron Obsługa Klienta, niemiecką marką meblową Loberon, siecią bezobsługowych wypożyczalni rowerów Nextbike oraz CCC, podano także.
„Wybór Rzeszowa, jako kolejnej lokalizacji centrum operacyjnego, poprzedziliśmy badaniem potencjału rekrutacyjnego i możliwości pozyskiwania specjalistów do obsługi w języku polskim, ale również w językach obcych. Podobnie jak w przypadku Lublina, gdzie działają już 2 nasze centra, Rzeszów przyciąga wielu studentów, dla których praca w contact center jest atrakcyjna ze względu na elastyczność i możliwość dostosowania grafiku. Oferujemy również wiele szkoleń, które pozwalają szybko poznać specyfikę naszych systemów i technologii” – powiedział operations & client director w VCC Krzysztof Banaś, cytowany w materiale.
Voice Contact Center należy do grupy kapitałowej OEX. Oferuje prowadzenie biur obsługi klienta wspieranych przez autorskie boty konwersacyjne.
OEX to grupa kapitałowa specjalizująca się w dostarczaniu usług i technologii w obszarze sprzedaży. Do grona klientów OEX należą wiodące polskie i zagraniczne marki z branży eCommerce, FMCG i telekomunikacyjnej. Grupę OEX tworzy kilkanaście spółek, które zatrudniają łącznie ponad 1 400 osób. OEX S.A. od 2005 roku jest notowana na GPW.
Źródło: ISBnews