Liczba użytkowników aplikacji mPay wynosiła 1 149 532 na dzień 1 stycznia 2023 r., co oznacza wzrost o blisko 40% r/r, podała spółka. Liczba transakcji wzrosła do ponad 7,5 mln w 2022 roku z 4,65 mln rok wcześniej, a ich wartość – przeszło dwukrotnie: do 41,7 mln zł w 2022 r. z 20,1 mln w 2021 r.
mPay zadebiutował na rynku w 2003 r. i jest najdłużej działającym w Polsce systemem płatności przez telefon komórkowy. Aplikacja mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej, regulowanie należności za parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfona lub tabletu. Od 2007 r. mPay jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Inwestorem strategicznym mPay od 2013 r. jest Grupa Lew. mPay jest notowany na rynku NewConnect od 2011 r.
Źródło: ISBnews