MOL Polska zakłada, że docelowo koncept gastronomiczny Fresh Corner znajdzie się na 60-80% stacji paliw MOL w Polsce, poinformował wiceprezes wykonawczy MOL ds. usług konsumenckich Péter Ratatics.
„Do końca 2024 roku około 50% stacji MOL powinno być wyposażonych w koncept Fresh Corner” – powiedział dziennikarzom starszy wiceprezes MOL ds. detalu Robert Pitt.
Spółka zastrzega, że rozwój konceptu gastronomicznego wymaga więcej czasu niż sam rebranding stacji na barwy MOL, a koncept Fresh Corner nie znajdzie się na wszystkich stacjach MOL w Polsce.
„Rozwój sieci Fresh Corner potrwa dłużej niż rebranding polskiej sieci na barwy MOL, natomiast docelowo, w dłuższym okresie chcielibyśmy,
żeby ok. 60-80% naszych stacji było wyposażone w ten koncept” – dodał Ratatic.
Węgierski koncern MOL prowadzi działalność w zakresie wydobycia i przerobu ropy naftowej (aktywa produkcyjne ma w 8 krajach, posiada też 4 rafinerie i 2 jednostki petrochemiczne). Od 2004 r. jest notowany na warszawskiej giełdzie.
Źródło: ISBnews