Grupa IMS podpisała porozumienie term sheet dotyczące pozyskania kapitału w wysokości 6 mln zł dla spółki zależnej Closer Music, zajmującej się budową i komercjalizacją własnych bibliotek muzycznych, podała spółka.
„Stronami term sheet są inwestorzy:
– JR Holding ASI z siedzibą w Krakowie (JRH), kontrolowana przez Januarego Ciszewskiego;
– Ekipa Investments ASI z siedzibą w Krakowie (Ekipa), kontrolowana przez Ekipa Holding z siedzibą w Krakowie;
– jedna osoba fizyczna
oraz emitent, Closer Music i World of Music ASI (spółka zależna emitenta, poprzez którą emitent kontroluje Closer Music)” – wymieniono w komunikacie.
Inwestorzy zainwestują łącznie 6 mln zł przy wycenie pre-money 100% udziałów Closer Music wynoszącej 50 mln zł. Inwestorzy obejmą łącznie 1 254 udziały stanowiące 10,71% w kapitale CM po jego podwyższeniu. W przypadku JRH inwestycja wyniesie 4 mln zł w zamian za 836 udziałów (7,14% udział w kapitale CM po podwyższeniu), w przypadku Ekipy 1 mln zł w zamian za 209 udziałów w CM, w przypadku osoby fizycznej 1 mln zł w zamian za 209 udziałów w CM, podano również.
„Pozyskane środki Closer Music przeznaczy na dalszy rozwój, w szczególności na:
– rozbudowę internetowej aplikacji sprzedażowej;
– zwiększenie sił sprzedażowych i pozyskiwanie nowych klientów;
– działania marketingowe i promocyjne związane głównie z kanałem online;
– dalszą budowę wysokiej jakości baz muzycznych” – czytamy dalej.
Inwestorzy mają prawo konwersji udziałów posiadanych w CM na akcje IMS w terminie pomiędzy 24 a 36 miesiącem od podpisania umowy inwestycyjnej, co oznacza bezwarunkowe uprawnienie inwestorów do żądania zamiany 1 254 udziałów w CM na 1 869 159 nowo utworzonych akcji IMS. Kurs akcji (cena emisyjna) wynosi 3,21 zł za jedną akcję, co stanowi równowartość powiększonej o 15% średniej z kursów zamknięcia cen akcji IMS na GPW w styczniu 2023 roku, wynika także z materiału.
Inwestorzy są uprawnieni do przeprowadzenia due diligence Closer Music. Wykonanie term sheet w całości wymaga uzyskania przez strony będące spółkami kapitałowymi zgód odpowiednich organów ww. podmiotów.
Grupa kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).
Źródło: ISBnews