Black Point świętuje 35-lecie. Od lat filarami działania spółki są ekologia, jakość i wciąż innowacyjność. Wyjście na rynki europejskie, rozwój e-commerce’u czy dywersyfikacja produktów – to główne cele producenta materiałów do drukowania i ergonomicznych mebli.
„Od początku szukaliśmy różnych przewag, czyli chcieliśmy wprowadzać produkty, które są inne, lepsze od produktów konkurencji. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy materiały eksploatacyjne bardziej wydajne od produktów producentów urządzeń. Jako pierwsi wprowadziliśmy dożywotnią gwarancję na produkty itd. Także cały czas szukamy tych wyróżników, również w nowych produktach” – mówi Kamila Yamasaki, Prezes Zarządu, Black Point SA.
W materiale informacje dotyczące:
- jubileuszu 35-lecia Black Point,
- ekspansji na rynki europejskie,
- produktów jakościowych i ekologicznych,
- wyróżników Black Point na tle konkurencji,
- aktualnych projektów spółki,
- dywersyfikacji oferty,
- sytuacji finansowej spółki,
- planów na najbliższe miesiące.