Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2023 r. przez grupę VRG wyniosły 89,1 mln zł i były wyższe o 11,4% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W całym I kw. br. przychody wzrosły o 9,5% r/r do 267 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w marcu 39,1 mln zł i były wyższe o 9,8% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 50 mln zł i były wyższe o 12,7% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu br. przez grupę wyniosła ok. 53,7% i była wyższa o ok. 2,4 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec marca 2023 roku wyniosła 51,9 tys. m2 i była niższa o 1,2% od powierzchni sprzedaży detalicznej w marcu 2022 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2022 r. wyniosły 1,27 mld zł.
Źródło: ISBnews