Cyberbezpieczeństwo i cyfryzacja to nie dodatki, ale niezbędne składowe biznesu. KDPW przeprowadza transformację w duchu zmian tak, aby nie tracić klientów czy pracowników.
„Żeby można było świadczyć jakieś usługi – one muszą być bezpieczne, czyli «cyberodporne». Zarówno przy utrzymaniu jak i tworzeniu nowych usług nie tyle warto, co konieczne jest zadbać o cyberbezpieczeństwo. Nie tylko dlatego, że ktoś może nam ukraść dane czy zepsuć wizerunek, ale dlatego, że to może być niezwykle niebezpieczne dla naszego biznesu i naszych pracowników” – mówi Sławomir Panasiuk, Wiceprezes Zarządu, KDPW SA podczas XXIII Konferencji Izby Domów Maklerskich.
W materiale informacje dotyczące:
- istotności cyberbezpieczeństwa,
- aplikacji wielofunkcyjnych tzw. super apps,
- atrakcyjności narzędzi dla młodego pokolenia inwestorów,
- nowego porządku technologicznego,
- cyfryzacji i robotyzacji w biznesie.