Aplikacja InPost Fresh, stworzona przez InPost, odnotowała ponad 1 milion pobrań w ciągu 2 lat od uruchomienia, podał InPost. Obecnie InPost Fresh współpracuje ze 180 partnerami handlowymi, którzy oferują łącznie ponad 200 tys. produktów.
„InPost Fresh jest dostępna dla klientów w całej Polsce i rozwija się bardzo dynamicznie. Dotychczas zanotowała już ponad milion pobrań. Nieustannie pracujemy nad rozwojem oferty, aby jak najlepiej adresować potrzeby naszych użytkowników. Przez aplikację klienci kupią między innymi produkty z kategorii: spożywcze, chemia gospodarcza, zdrowie, kosmetyki artykuły dla dzieci i artykuły dla zwierząt. Nieustannie wprowadzamy nowe usprawnienia, aby proces zakupowy był jak najbardziej intuicyjny i przyjazny dla użytkowników. Przykładamy też wagę do tego, aby nasi klienci znaleźli w aplikacji atrakcyjne promocje oraz mogli skorzystać z kuponów rabatowych na całe zakupy” – powiedział dyrektor zarządzający InPost Fresh Marcin Dakowski, cytowany w komunikacie.
Jednym z kluczowych partnerów aplikacji jest Carrefour, którego usługi są dostępne w 10 miastach, a w niedalekiej przyszłości planowana jest ekspansja na wszystkie duże miasta w Polsce, podano także. InPost przypomniał, że darmową dostawę można uzyskać przy zakupach za 50 zł.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews