InPost został strategicznym partnerem logistycznym platformy zakupowej wszystko.pl, podała spółka. Najważniejszym elementem współpracy między podmiotami będzie wysyłka towarów oferowanych przez sprzedawców na platformie sprzedażowej wszystko.pl za pośrednictwem rozwiązań logistycznych InPost. Usługa obejmie zarówno dostawę do urządzeń Paczkomat, jak i przez kuriera. Obie marki zapowiadają też wspólne akcje marketingowe.
„Nie jest zaskoczeniem, że każdy marketplace, który zamierza osiągnąć sukces, chce oferować dostawy InPost – bo są szybkie, wygodne i motywują klientów do zakupów oraz oferują unikalną jakość. Nasze urządzenia Paczkomat według badań są preferowaną formą dostaw i są oceniane jako najbardziej ekologiczne. Kupujący online lubią i preferują nasze usługi, dlatego sprzedający i sklepy online chętnie je oferują. Dzięki temu zyskują wyższe obroty, mają też mniej porzuconych koszyków. Jestem pewien, że nasza współpraca z wszystko.pl będzie entuzjastycznie przyjęta przez użytkowników tej platformy zakupowej. Specjalne akcje promocyjne czy marketingowe dla sprzedawców, a także korzyści dla konsumentów wzmocnią sprzedaż i zyski polskich przedsiębiorców” – powiedział prezes i założyciel InPostu Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
„Współdziałanie wszystko.pl z InPost było naturalnym krokiem biznesowym. InPost jest jednym z liderów logistycznych w Polsce, z ponad 20 000 urządzeniami Paczkomat w całym kraju. Polacy chętnie korzystają z ich usług. Chcemy, żeby sprzedawcy również na nowym marketplace, jakim jest wszystko.pl, mogli cieszyć się korzystnymi cennikami wysyłek towarów, co wpłynie na większe zainteresowanie ich ofertami wśród klientów. Z założenia nasza współpraca ma mieć charakter długofalowy, oferując jak najlepsze warunki dla sprzedających i klientów. Wierzę, że nasza wspólna praca przełoży się na wzrastającą satysfakcję użytkowników korzystających z wszystko.pl” – dodał prezes wszystko.pl i wiceprezes Comarchu Zbigniew Rymarczyk.
Sprzedający, w ramach programu wszystko+ będą mogli zintegrować w serwisie dedykowany pakiet usług, a co za tym idzie – zyskać preferowane warunki cenowe na nadawanie paczek do klientów. Korzyści odczują też konsumenci, którzy zapłacą mniej za wysyłkę, podkreślono w materiale.
Wszystko.pl to marketplace na rynku e-commerce w Polsce, od ponad dwóch lat budowany i rozwijany przez spółkę Comarch – jednego z liderów branży IT i nowych technologii w Polsce. Platforma wystartowała pod koniec czerwca tego roku, oferując konsumentom zakupy w wielu kategoriach, m.in. moda, elektronika, motoryzacja, zdrowie i uroda.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews