Go2NFT wyemitował dotychczas ponad 200 tys. korporacyjnych NFT i szykuje się do emisji kolejnych 200 tys. na rynku koreańskim, poinformował ISBtech współzałożyciel firmy Radosław Krzycki. Firmę interesuje także rynek amerykański, gdzie temat korporacyjnych NFT jest bardzo popularny.
„Jako firma wykorzystujemy NFT jako narzędzie użytkowe, połączenie produktu fizycznego z cyfrową identyfikacją w postaci NFT. Jesteśmy tu zdecydowanym liderem i jesteśmy jedynym blockchainem, który wdraża to rozwiązanie na rynku komercyjnym i na taką skalę. Wyemitowaliśmy ponad 200 tys. korporacyjnych NFT do produktów, które weszły na rynek (w tym 40 tys. dla Reporter Young z benefitami, 2 tys. dla Próchnika, Naoko, czy Clochee). Teraz zrealizowaliśmy kolejny projekt dla marki Vistula, który, mam nadzieję jest początkiem szerszej współpracy” – powiedział ISBtech Krzycki.
Dodał, że korporacyjne NFT są popularne również w sporcie, gdzie certyfikatem właścicielstwa, cyfrowym paszportem obejmuje się sprzęt (np. deski snowboardowe).
„Pozwala to na budowanie zaufania, zapobieganiu oszustwu i przejrzystości w genezie i historii produktu. To przewaga dla produktu, który ma być trwały i pozostawać w obiegu. Dostarczamy całą technologię. Aplikację dla użytkowników, system zarządzania milionami NFT w module korporacyjnym. Zapisujemy w wersji cyfrowej istotne informacje i łączymy ten nieusuwalny zapis z produktem. Z kolei producent oferuje klientowi oryginalny i wytworzony przez siebie NFT utrzymywany na portfelu firmowym. Z kolei firma tworzy i buduje wyższy poziom marketingu, nowy kanał komunikacyjny z klientem – może tworzyć dedykowane wąskiemu, ekskluzywnemu gronu dedykowane kampanie, zapraszać na premiery, czy przedsprzedaże. Jak to wykorzystać, jest kwestią tylko wyobraźni”- wymienił prezes.
Wskazał ponadto, że plany rozwojowe obejmują dalsze wdrożenia na świecie, a także otwarcie biur outsourcingowych.
„Plany firmy są szerokie, interesuje nas rynek amerykański i koreański, gdzie temat korporacyjnych NFT jest bardzo popularny” – zaznaczył Krzycki.
Biznesmen stworzył Skey.network i platformę SmartNFT do emitowania NFT przez firmy. Spółka zrealizowała projekt dla Lamborghini. Chce rozwijać działalność w zakresie NFT dla branży m.in. lifestyle i fashion.
Źródło: ISBnews