Vivid Games chce zaprezentować potencjalnym partnerom biznesowym na początku nowego roku prototyp „Real Boxing 3”, który przedstawi jego potencjał komercyjny i technologiczny, zapowiedział prezes Piotr Gamracy. W I kwartale prototyp trafi do pierwszych testów w ramach soft-launch.
„Na początku nowego roku chcemy też zaprezentować potencjalnym partnerom biznesowym prototyp 'Real Boxing 3′, który przedstawi jego potencjał komercyjny i technologiczny. Projekt jest kluczowy z punktu widzenia rozwoju spółki w kolejnych okresach, a pozyskanie partnera biznesowego może przełożyć się na przyspieszenie prac także nad kolejnymi tytułami zapowiedzianymi w strategii” – powiedział Gamracy, cytowany w komunikacie.
W I kwartale prototyp trafi do pierwszych testów w ramach soft-launch, zapowiedziała też spółka.
W listopadzie spółka wygenerowała przychody w wysokości 1,52 mln zł i odnotowała zysk netto w wysokości 20 tys. zł. Narastająco za 11 miesięcy 2023 roku spodziewa się następujących wyników: przychody ze sprzedaży na poziomie 19,6 mln zł, wynik brutto na poziomie -0,06 mln zł, wynik netto na poziomie -0,07 mln zł i EBITDA na poziomie 3,25 mln zł.
„Wyniki za listopad są zgodne z naszymi przewidywaniami. Poza promocją kampanii live-ops w tytułach z obecnego portfolio, nadal pracujemy nad tworzoną w kooperacji z BoomBit S.A. grą 'Boxing Ring – Clash of Warriors'” – skomentował prezes.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews