Brand24 szykuje nowe wersje językowe swojego rozwiązania; mają one podnosić konwersję na sprzedaż na poszczególnych rynkach, poinformował ISBtech prezes Michał Sadowski.
„Na ten rok mamy zaplanowane kolejne wersje językowe Brand24 (które podnoszą konwersję na sprzedaż na poszczególnych rynkach). Dużo nowości produktowych. Inwestujemy także w marketing poszerzając skład naszego Content Teamu, który w ostatnich kilkunastu miesiącach generuje rekordowe wyniki” – poinformował ISBtech Sadowski.
Przystosowanie się do nowej rzeczywistości i wykorzystanie rewolucji AI stanowi jedno z najważniejszych wyzwań na nadchodzące miesiące i lata, podkreślił prezes.
„Zdolność wykorzystania takich narzędzi, jak ChatGPT, SurferSEO, Adobe Firefly, czy Heygen, będzie w stanie przyspieszyć drastycznie rozwój biznesu. Widzimy to już u siebie, bo inwestycje w tym obszarze poczyniliśmy już lata temu” – podsumował Sadowski.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews