One2Tribe stawia na zastosowanie AI w swoich produktach i budowę własnego modelu do optymalnego motywowania pracowników z generowanego cash flow, poinformował ISBtech wiceprezes One2tribe Wojciech Ozimek. Spółka rozważy ewentualne dodatkowe finansowanie w celu rozwoju sprzedaży i marketingu na kolejnych rynkach geograficznych i branżowych.
„Przede wszystkim konsekwentnie stawiamy na zastosowanie AI w naszych produktach i w naszym zespole. Nie jesteśmy software house, tylko firmą usługową, która dostarcza specjalistyczną technologię, więc sztuczną inteligencję traktujemy przede wszystkim jako część naszych usług i produktów. Chcemy być 'All AI Company'” – powiedział ISBtech Ozimek.
Zaznaczył, że spółka musi rozwijać własne AI i dostosowywać się do rewolucji AI prowadzonej przez firmy takie, jak OpenAI. One2Tribe pracuje nad własnym modelem do optymalnego motywowania pracowników (z uwzględnieniem stresu, nagradzania, skomplikowania zadań). Rozwój prowadzimy w ramach rozwoju platformy Tribeware.
„Dzisiaj zakładamy, że wariant minimum opiera się o finansowanie własne (z bieżącego cashflow projektowego). Tak robimy to w tej chwili i tak planujemy nasz budżet. Ewentualnego finansowania będziemy poszukiwać w celu rozwoju sprzedaży i marketingu na kolejnych rynkach (geograficznych, branżowych) – po to, aby znowu w wyniku pozyskanych już od rosnącego grona klientów środków rozwijać dalej platformę. Nie jesteśmy startupem, z naszego systemu korzysta coraz więcej klientów i rozsądne jest takie planowanie kolejnych funkcji, żeby uzyskać zwrot z inwestycji z bieżących kontraktów. Dzisiaj wyzwaniem dla nas jest skalowanie sprzedaży a nie budowa własnego AI. Od strony technicznej mamy produkt, który wyprzedza swoją epokę” – stwierdził wiceprezes.
W ostatnich miesiącach firma odnotowała wzrost zamówień i projektów.
„Uruchomiliśmy kilka projektów pilotażowych dla dużych sieci sprzedaży, m.in. dużego contact center, sieci stacji paliw czy kilku sieci retail. Pojedynczo każdy z tych pilotażowych klientów jest wielkości, naszych największych odbiorców. Liczymy więc na duży wzrost. Zgodnie z przyjętym przez nas podejściem, będziemy informować o podpisanych umowach na pełne wdrożenie. Rozpoczęliśmy także oferowanie platformy Tribeware i związanych z nią narzędzi AI w dwóch kolejnych obszarach: zarządzania influencerami (którzy z naszego punktu widzenia stanowią także fragment zespołu sprzedażowego firmy) oraz w edukacji (tutaj rozpoczęliśmy prace koncepcyjne z jedną ze szkół)” – wymienił Ozimek.
Kluczowe dla biznesu spółki są nadal branże retail, FMCG, farmaceutyczna oraz finansowa.
„Czyli te obszary rynku, w której kluczowe dla efektywności gospodarczej jest zarządzanie setkami czy tysiącami pracowników. Nasza platforma pozwala także na zarządzanie rozproszonymi zespołami, które trzeba zsynchronizować. Gamifikacja działa tutaj wyjątkowo dobrze. Ostatnio u jednego z klientów w branży farmaceutycznej uzyskaliśmy 926% zwrotu z inwestycji w nagradzanie pracowników. Źródłem tego sukcesu było skoordynowanie działań wielu pracowników i zespołów w obszarze digital transformation. Platforma podpowiadała codzienne zadania, nagradzała za najmniejszy sukces i nadawała rytm pracy kilkudziesięciu osobom” – wskazał wiceprezes.
One2tribe oferuje platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i za granicą. Są to głównie firmy z branż sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej. Spółka jest notowana na NewConnect.
Źródło: ISBnews