Grupa LPP chce podwoić sieć stacjonarną oraz wolumen sprzedaży w ciągu 3 lat, zapowiedział prezes Marek Piechocki.
„Przed nami okres intensywnego wzrostu. W ciągu zaledwie 3 najbliższych lat planujemy podwoić naszą sieć stacjonarną i w tym czasie wygenerować dwukrotnie wyższy wolumen sprzedaży w stosunku do wyników jakie osiągamy dziś” – napisał Piechocki w liście do akcjonariuszy.
Liczba sklepów Grupy LPP wynosiła na koniec stycznia br. 1 094 w Polsce (wzrost o 76 r/r) i 1 181 za granicą (wzrost o 237), tj. łącznie 2 275 (wzrost o 313), podała spółka w prezentacji wynikowej.
Plany na kolejne lata to zwiększenie liczby sklepów o 700 w 2024 r., o 930 w 2025 r. i o 850 w 2026 r., tak by na koniec tego okresu osiągnąć 4 755 placówek (z czego 3 248 to sklepy Sinsay, a 1 507 – łącznie: Reserved, Cropp, House i Mohito), czytamy w prezentacji.
W tym czasie powierzchnia sprzedaży ma wzrosnąć: o ok. 25% r/r w 2024 r., o ok. 26% r/r w 2025 r. i o ok. 19% r/r w 2026 r.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2023/2024 (luty 2023 – styczeń 2024) spółka miała 17,4 mld zł skonsolidowanych przychodów.
Źródło: ISBnews