LPP planuje capex na 1,5 mld zł w 2024 r., z tego 1,2 mld zł na sklepy, podała spółka. W ub.r. Grupa LPP zrealizowała 1,1 mld zł wydatków inwestycyjnych, z tego ponad 0,9 mld zł na salony.
„Podobnie jak w 2023 roku na rozwój naszej powierzchni handlowej chcemy przeznaczyć znaczną część naszych wydatków inwestycyjnych. W 2023 roku w sumie zainwestowaliśmy 1,1 mld zł, z tego ponad 0,9 mld zł na salony. W bieżącym roku planujemy podnieść wartość naszych inwestycji do rekordowego poziomu 1,5 mld zł, w tym 1,2 mld zł przeznaczyć na rozbudowę sieci sprzedaży” – napisał prezes Marek Piechocki w liście do akcjonariuszy.
„Geograficzny plan rozwoju sieci w 2024:
Polska: +135
CEE: +120
Baltic: +40
SEE: +200
Kraje wschodnie i ME: +165″ – czytamy w prezentacji wynikowej.
Liczba sklepów Grupy LPP wynosiła na koniec stycznia br. 1 094 w Polsce (wzrost o 76 r/r) i 1 181 za granicą (wzrost o 237), tj. łącznie 2 275 (wzrost o 313), podano też w prezentacji.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2023/2024 (luty 2023 – styczeń 2024) spółka miała 17,4 mld zł skonsolidowanych przychodów.
Źródło: ISBnews