LPP nie planuje podwyżek cen do końca tego roku, poinformował wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz.
„W marce Reserved cena lekko wzrosła, ale w marce Sinsay cena lekko spadła, zaś w całym LPP utrzymujemy ceny na podobnym poziomie r/r i nie mamy planów podwyżek cen do końca roku” – powiedział Lutkiewicz podczas wideokonferencji.
Na koniec kwietnia br. Grupa LPP posiadała 2 382 sklepy (wzrost o 337 r/r), z czego marki Sinsay – 1 041 (+255 r/r), Reserved – 363 (+13 r/r), Cropp – 378 (+29), House – 366 (+23 r/r) oraz Mohito – 234 (+17 r/r). Plany zakładają rozwój liczby sklepów do 2 975 (w tym Sinsay o 620 do 1 598, a Reserved, Cropp, House i Mohito ma wzrosnąć o 80 do 1 377 sklepów) do 31 stycznia 2025 r.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2023 (luty 2023 – styczeń 2024) spółka miała 17,4 mld zł skonsolidowanych przychodów.
Źródło: ISBnews