InPost wprowadzi szereg nowych rozwiązań dla swoich merchantów i odbiorców końcowych w najbliższych miesiącach, poinformował prezes Rafał Brzoska.
„InPost Pay całkowicie zmieni oblicze e-commerce. Każdy z naszych merchantów zobaczy diametralną zmianę w zachowaniach klientów. Wprowadzamy także program lojalnościowy. Konwersja w pilotażu przebija najbardziej optymistyczne oczekiwania. Cały czas myślimy, jak pomagać naszym merchantom osiągać jak najlepsze wyniki. Będziemy stawiać na to ogromny nacisk” – powiedział Brzoska podczas uroczystości 25-lecia firmy.
Wskazał ponadto na nowe usługi crossborder InPost International, dzięki którym polscy merchanci będą mogli sprzedawać na Zachodzie, a z kolei polscy klienci kupować u nowych sprzedawców.
Wiceprezes InPostu Dagmara Brzezińska wskazała również na InPost fullfillment – dostawę następnego dnia, a także nadania w weekend dostępne dla merchantow bez dodatkowych opłat.
„Szykujemy się na najważniejszy okres roku w branży. W 2023 dynamika wzrostu sięgnęła 23,8%, gwarantowaliśmy odbiór paczek z prawie 100 tys adresów każdego dnia i skrócony czas dostaw o 3 godziny. Chcemy pobić te rekordy w tym roku” – powiedziała wiceprezes.
Przedstawiciele InPost wskazali także na kolejne funkcje, które Grupa zaoferuje swoim merchantom w najbliższych miesiącach, jak odzyskiwanie koszyków w ramach Inpost Pay, wprowadzenie prezentacji ofert i personalizację w aplikacji mobilnej, a także wzmocnienie cross sell poprzez rekomendowanie dodatkowych produktów, wspieranie lojalizacji konsumentów i odroczone płatności.
Uroczystość 25-lecia spółki odbyła się w rozbudowanej sortowni centralnej w okolicach Piotrkowa Trybunalskiego o zwiększonej powierzchni do łącznie 29,2 tys. m2 obecnie i docelowo łącznie 36 tys. m2 w 2026.
„Chcemy dostarczać najwyższą jakość obsługując naszych merchantów i 24 mln klientów w Polsce. Musimy ponosić i finansować duże inwestycje, żeby zapewniać tę jakość” – zaznaczył Brzoska.
Podkreślił ponadto, że „kapitał i biznes ma narodowość”.
„Jako obywatel i prezes InPost, jako rekordowy płatnik 250 mln zł CIT za 2023, podczas gdy inni płacą symbolicznie, chcę powiedzieć – myślcie o tym, decydując, kto będzie waszym partnerem logistycznym, kto będzie po prostu przyzwoitym w obliczu wyzwań ponoszonych przez państwo” – stwierdził prezes.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews