Vivid Games odnotował przychody ze sprzedaży w wysokości 10,1 mln zł, wynik netto -0,7 mln zł i EBITDA 1,43 mln zł w okresie I-III kw. br., podała spółka, prezentując wstępne dane. W samym wrześniu przychody wyniosły szacunkowo 0,8 mln zł, a wynik netto -0,18 mln zł. Spółka ocenia, że wyniki są zgodne z prognozami i odzwierciedlają obecny etap cyklu produkcyjnego kluczowych projektów. Zarząd przewiduje, że przyczynią się one do znaczącego wzrostu przychodów w 2025 r.
„Spółka zaprezentowała wstępne wyniki finansowe za wrzesień oraz III kwartał 2024 roku, notując przychody ze sprzedaży za wrzesień na poziomie 0,8 mln zł oraz stosunkowo niewielką stratę netto. Narastająco, EBITDA za trzy kwartały wyniosła 1,43 mln zł. Wyniki te są zgodne z wcześniejszymi prognozami i odzwierciedlają obecny etap cyklu produkcyjnego kluczowych projektów” – czytamy w komunikacie.
We wrześniu spółka zabezpieczyła strategicznego inwestora, co pozwoliło na przyspieszenie prac nad flagowym tytułem – „Real Boxing 3”, kluczowym elementem budowy globalnej marki, przypomniano. Wewnętrzne analizy spółki, a także prognozy partnerów biznesowych, potwierdzają, że obrany kierunek jest właściwy. Zarząd przewiduje, że nowa gra przyczyni się do znaczącego wzrostu przychodów w 2025 roku. Równocześnie spółka kontynuuje rozwój starszych produkcji, takich jak „Real Boxing 2” oraz prowadzi testy kilku mniejszych gier, bazujących na technologii opracowanej przy projekcie „Zozole Run”, podano także.
„Akceptujemy przejściowe straty – historyczne portfolio nie jest w stanie zapewnić nam oczekiwanych wzrostów. Inwestujemy w rozwój nowych produktów, które są kluczowe dla budowania długoterminowej wartości spółki. 'Real Boxing 3′ ma szansę stać się globalnym hitem, a nasze partnerstwa międzynarodowe dają solidne fundamenty dla realizacji tej wizji. Takie projekty nie powstają w ciągu jednego dnia – wymagają cierpliwości, odpowiedniej struktury partnerów i strategicznego podejścia. Planujemy także testy mniejszych tytułów opartych o technologię wypracowaną przy 'Zozole Run’, które powinny pozytywnie wpłynąć na przychody także w krótszej perspektywie” – powiedział prezes Piotr Gamracy, cytowany w materiale.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews