Shoper dynamicznie się rozwija oraz inwestuje w rozwój produktów i usług. To przekłada się na optymistyczne prognozy na rok 2025.
Nie spodziewalibyśmy się rewolucji na tym rynku, bo ona jest uzależniona od przyzwyczajeń, nawyków czy scenariuszy, którymi posługują się codziennie konsumenci i wbrew pozorom konsumenci nie oczekują rewolucji, oczekują takiej szybkiej ewolucji. Mieliśmy przed laty przesunięcie się ze sprzedaży internetowej do mobilnej. To dalej występuje, aczkolwiek już nie tak szybko jak w przeszłości. Mamy do czynienia ze sztuczną inteligencją, która wspiera rozwój e-commerce. Jest ona w stanie pomagać zarówno konsumentom lepiej dopasowywać artykuły, których poszukują. Z drugiej strony sprzedawcom czy platformom również pozwala na obsługę samego procesu czy choćby na tworzenie atrakcyjnych zdjęć czy atrakcyjnych opisów, takich które trafiają w serca umysły klientów
mówi Marcin Kuśmierz, Prezes Zarządu, Shoper SA
W materiale informacje dotyczące:
- wyników za II półrocze 2024 roku,
- inwestycji długoterminowych,
- wysokiego kosztu pieniądza,
- prognoz na 2024 rok,
- rozwoju spółki,
- nowych partnerstw,
- przyszłości e-commerce.