Benefit Systems zakłada, że zwiększenie liczby własnych klubów fitness do 600-650 w 2027 r. może oznaczać pojawienie się spółki w wybranych średniej wielkości miastach w Polsce, poinformował członek zarządu Marcin Fojudzki.
„Przygotowując strategię, przeprowadziliśmy segmentację rynku w Polsce, przede wszystkim z punktu widzenie potencjału rozwoju karty MultiSport, w ślad za tym badając perspektywy do prowadzenia klubów na tych rynkach. Mamy podzielony cały rynek polski na kilka segmentów. Zamierzamy się rozwijać do poziomu, który jest atrakcyjny dla rozwoju karty MultiSport. W niektórych przypadkach może to oznaczać, że będziemy wchodzić do średnich miast, ale musi się na to złożyć kilka warunków, również w zakresie rynku pracy, rozwoju demograficznego czy liczby pracodawców” – powiedział Fojudzki podczas konferencji prasowej.
„Nie jesteśmy typowym operatorem sieci klubów fitness. Dla nas jest to obrazek jeszcze złożony [z tego], gdzie znajdują się pracodawcy, skąd dowożą pracowników, i jak odpowiadać na ich potrzeby w zakresie karty MultiSport. Nasz model jest hybrydowy” – dodał.
Strategia Grupy Benefit Systems zakłada cele na 2027 r. w postaci m.in.: 5,7-6,3 mld zł przychodów, 17-18% rentowności EBIT, 2,9-3,1 mln użytkowników kart sportowych oraz 600-650 własnych klubów fitness. Kolejne KPI operacyjne na 2027 r. to: 1,1-1,2 mln użytkowników kafeterii, 250-300 tys. użytkowników MultiLife oraz 200-250 tys. użytkowników obszaru Food.
Grupa kapitałowa Benefit Systems jest dostawcą rozwiązań w obszarze pozapłacowych świadczeń pracowniczych w zakresie m.in. kart sportowych oraz kultury i rozrywki (Program Kinowy, MultiTeatr). Od 2011 roku spółka jest notowana na parkiecie głównym GPW; wchodzi w skład indeksu mWIG40.
Źródło: ISBnews