Zalando uruchomi w Polsce 1 lipca usługę Connected Retail – program wsparcia dla sklepów stacjonarnych, które będą mogły realizować zamówienia złożone za pośrednictwem platformy Zalando, podała spółka.
„1 lipca 2020 r. Zalando uruchomi specjalną ofertę dla partnerów w ramach Connected Retail. Firma umożliwi sklepom sprzedaż za pośrednictwem swojej platformy i przez pierwsze miesiące zrezygnuje z pobierania od członków programu opłat prowizyjnych, do końca roku będzie także rozliczać się z nimi w cyklu tygodniowym” – czytamy w komunikacie.
Connected Retail to odpowiedź na znaczne spadki sprzedaży stacjonarnych sklepów spowodowane pandemią COVID-19, wskazano również.
„Kiedy tylko zdobyliśmy pierwsze doświadczenia z kryzysu spowodowanego przez COVID-19 i poznaliśmy jego konsekwencje dla sprzedawców offline, wiedzieliśmy, że chcemy szybko zaoferować im wsparcie – nie tylko teraz, ale także w dłuższej perspektywie. Polska potrafi sobie skutecznie radzić z kryzysami, co udowadniała zarówno w przeszłości, jak i obecnie. Program Connected Retail oferuje sklepom stacjonarnym możliwość sprzedaży asortymentu online i przyspieszenie powrotu do biznesu. Ten strategiczny krok to dla nas również nowa szansa, dzięki której możemy stworzyć jeszcze bardziej ekscytujące i zrównoważone zakupy dla polskich klientów: szerszy, bardziej zlokalizowany asortyment, wysyłany od lokalnych sprzedawców jeszcze szybciej” – powiedział Marketing Lead na Polskę w Zalando SE Dawid Pożoga, cytowany w materiale.
Obecnie ponad 1 800 sklepów jest podłączonych do platformy Zalando, wysyłając do 41 000 zamówień dziennie. Odnoszący największe sukcesy partnerzy wysłali 6 400 zamówień w ciągu jednego dnia. Zalando dzięki programowi chce wesprzeć przede wszystkim lokalne marki.
Zalando jest platformą modową i lifestyle’ową. Założona w Berlinie w 2008 roku, dostarcza pełen asortyment modowy do ponad 29 mln klientów na 17 rynkach, oferując odzież, obuwie, akcesoria oraz produkty kosmetyczne.
Źródło: ISBnews