Akcjonariusze Huckleberry Games na najbliższym walnym zgromadzaniu mają podjąć decyzję o zmianie nazwy spółki oraz ogłoszą nową strategię rozwoju, podała spółka. Nowa strategia m.in. zakłada kompletne odcięcie się od wcześniejszej działalności Huckleberry Games.
„Nowe studio będzie zajmowało się tworzeniem oraz portowaniem gier na platformy mobilne, takie jak Nintendo Switch, iOS, Android. Będzie aktywnie współpracować z zewnętrznymi konsultantami (profesjonalistami z branży gamedev) oraz innymi spółkami gamingowymi, wykorzystując ich wiedzę i doświadczenie” – czytamy w komunikacie.
W dłuższej perspektywie studio zamierza stworzyć własny zespół deweloperski.
„Prowadzimy także zaawansowane rozmowy na temat zakupu kilku istniejących gier. Rozmawiamy również z niezależnymi twórcami na temat wprowadzenia na rynek przygotowanych przez nich 2 gier w środowisku Switch oraz Steam” – powiedział prezes Dawid Modro, cytowany w komunikacie.
Nowa spółka nie chce być kojarzona z dawną działalnością Huckleberry Games i zapowiada nowe otwarcie.
„Mamy zupełnie nową, inną wizję rozwoju spółki niż nasi poprzednicy. Nowe studio ma być całkowicie nowym otwarciem, odcinamy się od dawnej działalności Huckleberry Games i poprzedniego zarządu. Projekty 'Edengrad’ oraz 'The Minglers’ zamierzamy oddać do kompletnej poprawy lub, na bazie ich, stworzyć nowe produkcje” – dodał Modro.
Obok działalności produkcyjno-wydawniczej gier, nowa spółka zamierza świadczyć działania agencyjne z zakresu marketingu gamingowego. W szczególności doradztwa biznesowego, planowania i prowadzenia kampanii marketingowych oraz PR-u gier.
Huckleberry Games to producent gier, który zadebiutował pod koniec grudnia 2017 r. na rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews