Eobuwie i modivo z Grupy CCC wprowadzą nową kolekcję ubrań i obuwia marki Rage Age we wrześniu 2020 r., podano w komunikacie.
Marka Rage Age została przejęta przez eobuwie w 2019 r. Do spółki dołączyła część zespołu, który brał udział w tworzeniu nowej kolekcji AW2020. Ubrania powstają zgodnie z filozofią „less waste”, stąd w ofercie znajdą się wysokiej jakości produkty o uniwersalnym, ponadczasowym charakterze. Nowa kolekcja zachowuje styl i charakterystyczne wzornictwo dobrze znane miłośnikom marki, podano w informacji.
„Rage Age nie bez powodu kojarzone było głównie z modą męską. Dotychczas na rynku pojawiły się jedynie pojedyncze modele damskie. Krokiem milowym w historii marki jest stworzona właśnie pełna linia odzieży damskiej. Chcemy zaskoczyć naszych klientów różnorodnością wyboru, jakością wykonania oraz konkurencyjnymi cenami” – powiedział prezes eobuwie Marcin Grzymkowski, cytowany w komunikacie.
W nowej kolekcji postawiono na wysokiej jakości tkaniny, m.in.: włoskie, hiszpańskie i portugalskie oraz dodatki – usztywnienia, poduszki, filce, zamki oraz guziki.
„W kolekcji męskiej znajdziemy około 100 modeli ubrań, takich jak: koszule, marynarki casual czy koszulki z krótkim oraz długim rękawem. Osoby poszukujące bardziej formalnego stroju odnajdą w ofercie m.in. garnitur czy marynarkę smokingową. W kolejnych miesiącach konfekcja zostanie uzupełniona o casualowe koszule, bluzy, spodnie (szorty, joggery i chinosy) czy parki przeciwdeszczowe. Co marka przygotowała dla pań? Kolekcja obejmuje około 60 modeli, w tym płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty oraz kardigany. Znajdą się w niej też sukienki i spódnice. Twórcy kolekcji postawili na komplementarność garderoby” – czytamy także.
Jak podała spółka, marka Rage Age powstaje zgodnie z zasadami „fair trade” oraz „less waste”.
„Kolekcja tworzona jest zgodnie ze sztuką tradycyjnego krawiectwa, przy użyciu solidnych materiałów. Pozwala to na utrzymanie wysokiego poziomu jakości ubrań. W efekcie możemy naszym klientom zaoferować produkty, które będą im służyć przez lata” – dodał brand manager Rage Age w eobuwie Justyna Gustaw, cytowana w komunikacie.
W ramach najnowszej kolekcji w ebuwie oraz modivo co dwa tygodnie pojawiać się będą nowe modele. Wejście nowej kolekcji, z początkiem września 2020 r., poprzedzi kampania marketingowa.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 r.
Źródło: ISBnews