BNP Paribas Bank Polska od dziś umożliwia klientom umawianie wizyt w każdej swojej placówce za pomocą aplikacji Booksy. Bank zwiększa też liczbę kategorii tematycznych i oferuje opcję umówienia spotkania, na którym wirtualnie obecny będzie tłumacz języka migowego, podał bank.
„Nawiązanie współpracy z twórcami aplikacji, która wcześniej była wykorzystywana do umawiania wizyt w salonach fryzjerskich czy kosmetycznych to był akt sporej odwagi. Opłaciło się, o czym świadczą ciepłe reakcje użytkowników i przykłady innych banków, które podążają naszym śladem. Jako pionierzy mieliśmy najwięcej czasu na sprawdzenie funkcjonalności Booksy w praktyce, dlatego teraz z pełnym przekonaniem wdrażamy nowe możliwości na dużo większą skalę” – powiedział wiceprezes BNP Paribas BP odpowiedzialny za obszar bankowości detalicznej i biznesowej Przemysław Furlepa.
W maju Bank BNP Paribas, jako pierwsza instytucja finansowa na świecie, umożliwił swoim klientom umawianie wizyt w oddziałach za pomocą aplikacji rezerwacyjnej Booksy. To nowy kierunek rozwoju kontaktów z klientami – dzwonienie na infolinię czy oczekiwanie w kolejce do doradcy przestały być koniecznością, przypomniano.
W aplikacji Booksy każdy – nie tylko obecni klienci – może umówić wizytę w dowolnej placówce BNP Paribas BP. Jednym kliknięciem użytkownik aplikacji wybiera oddział, a następnie – datę i termin spotkania. Następny krok to wybór tematu spotkania z dostępnej listy. Po umówieniu spotkania, użytkownik otrzymuje potwierdzenie mailem, a w przeddzień – przypomnienie.
„Nasza dotychczasowa współpraca z bankiem układała się bardzo dobrze, stąd zapadła decyzja o jej rozszerzeniu na sieć placówek w całej Polsce oraz dodanie nowych usług. Szczególnie cieszy nas otwarcie rozwiązania na klientów indywidualnych. Mamy zasadę, że każdy nowy klient biznesowy przechodzi obowiązkowe wprowadzenie do pracy z narzędziem. Jak widać te kroki działają i ułatwiają zapoznanie się z korzyściami płynącymi z wykorzystywania Booksy w biznesie. W końcu Booksy powstało, by zdjąć małym i dużym biznesom z głowy problem pracochłonnego umawiania wizyt i cieszymy się, że coraz więcej przedsiębiorców to zauważa. To z kolei wpływa na bardzo wysoki odsetek osób polecających naszą platformę (NPS), z którego jesteśmy wyjątkowo dumni” – powiedział country manager w Booksy Łukasz Szymak, cytowany w komunikacie.
Rezerwacja spotkania jest możliwa maksymalnie tydzień i minimalnie 24 godziny przed wybranym terminem. Zmiany można dokonać nie później niż pół godziny przed umówionym spotkaniem.
BNP Paribas Bank Polska jest członkiem wiodącej międzynarodowej grupy bankowej BNP Paribas. Jest bankiem uniwersalnym, notowanym na GPW. Aktywa razem banku wyniosły 109,95 mld zł na koniec 2019 r.
Źródło: ISBnews