Polski startup Consumer Intelligence pozyskał fundusz KnowledgeHub Starter, który inwestuje w spółkę łączną kwotę do 3 mln zł, podała spółka.
„Cieszy nas zaufanie ze strony inwestorów i fakt, że środki pochodzą z funduszu wyspecjalizowanego w inwestycjach z obszaru martech i szeroko pojętego marketingu, z którego też wywodzą się jego przedstawiciele. Dzięki temu mogliśmy liczyć na profesjonalną ocenę naszego rozwiązania oraz zrozumienie jego potencjału dla branży. Pozyskane środki zamierzamy przeznaczyć na wyjście z ofertą na kolejne rynki zagraniczne. Obecnie, prócz Polski, kierujemy nasze rozwiązanie na rynek słowacki, czeski oraz ukraiński – powiedział założyciel Consumer Intelligence Krystian Dylewski, cytowany w komunikacie.
Consumer Intelligence dostarcza rozwiązań do efektywnej komunikacji oraz budowania lojalności i przywiązania klientów do marek m.in. w oparciu o dane z zeskanowanych paragonów sklepowych.
„Firmy otrzymują z jednej strony – autentyczne dane o zakupach do efektywnej analizy i prowadzenia strategicznych działań, z drugiej – rozwiązanie do dwustronnej, błyskawicznej komunikacji z konsumentem bez instalowania sprzętu, wydawania kart i poświęcania czasu pracowników na obsługę. Za każdy zeskanowany paragon lub fakturę (w przypadku sklepów on-line) użytkownik otrzymuje w czasie rzeczywistym nagrody od marek, które trafiły do jego koszyka. Dodatkowo startup rozwija autorskie algorytmy AI pozwalające w efektywny sposób zbierać od konsumentów i analizować informacje zwrotne (feedback) oraz rzetelne opinie po zakupie produktów i usług widniejących na paragonie” – czytamy w komunikacie.
Ambicją startupu jest zbudowanie globalnego programu do zarządzania relacjami z klientami dla wszystkich marek, pragnących profesjonalnie dbać o ich satysfakcję. Środki od inwestorów posłużą do rozwoju dwóch produktów spółki – 2take.it i Blovly – a także w realizacji planów ekspansji zagranicznej, podano także.
„Zdecydowaliśmy się na inwestycję w projekt Consumer Intelligence ponieważ łączy on kilka zauważalnych trendów i obszarów w komunikacji marek z klientami. Istotne było dla nas również doświadczenie zespołu, który tworzy projekt. Wierzymy, że połączenie ich eksperckich kompetencji z zakresu sztucznej inteligencji, danych oraz marketingu z możliwościami ekspansji zagranicznej, przyniosą spodziewane rezultaty” – dodał partner zarządzający w KnowledgeHub Starter Grzegorz Chyliński, cytowany w komunikacie.
Źródło: ISBnews