Brand24 miał 3 470 aktywnych klientów na koniec 2020 r., co oznacza wzrost o 260 klientów kw/kw, podała spółka. Jest to również 8-proc. wzrost netto aktywnych użytkowników w porównaniu z III kwartałem 2020 r.
„Listopad 2020 r. to sprzedażowo najlepszy miesiąc w prawie 10-letniej historii naszej firmy. Wraz z bardzo dobrym październikiem pozwoliło to osiągnąć jeden z najlepszych kwartalnych wzrostów, jakie odnotowaliśmy. W tym czasie uruchomiliśmy także szereg nowych funkcji, jak mierzenie tzw. ekwiwalentu reklamowego publikacji (AVE), nową wersję automatycznych maili transakcyjnych czy redesign naszego bloga. A to tylko niektóre z nowości planowanych na najbliższe tygodnie, stanowiących składowe naszej transformacji z narzędzia dającego dane, w narzędzie dające wnioski” – powiedział prezes Brand24 Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.
„Biorąc pod uwagę, że w ostatnim roku znacznie ograniczyliśmy koszty stałe, poziom ok. 3 500 klientów powinien pozwolić na generowanie regularnych zysków. Do tego już wkrótce dojdzie sprzedaż naszych nowych usług, co, jak zakładamy, wpłynie pozytywnie na średni przychód z klienta i poprawi nasze wyniki” – dodał Sadowski.
Brand24 od I kw. 2021 r. będzie aktywnie wprowadzał nowe, komplementarne produkty kierowane do specjalistów marketingu i PR. Mowa tu między innymi o szytych na miarę analizach sentymentu wobec danej marki, przygotowywanych przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją, podkreślono.
„Z końcem ubiegłego roku przeprowadziliśmy pilotażowe wdrożenia i testy nowych funkcjonalności. Efekty są na tyle zadowalające, że możemy wejść z nową ofertą na rynek, prowadząc aktywną akcję marketingową i informacyjną wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów” – podsumował prezes.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.
Źródło: ISBnews