Komputronik umozliwił klientom umówienie wizyty w wybranym salonie w dogodnym dla siebie terminie – za pomocą platformy Booksy, aby umówić wizytę, podała spółka.
„Platforma daje możliwość zamówienia mobilnej wizyty serwisowej w domu lub biurze, umówienia wizyty w salonie po odbiór zamówionego sprzętu, usługi serwisowej lub konsultacji z doradcą. Dodatkowo klienci będą mogli także umówić wideorozmowę z handlowcem, który doradzi w wyborze sprzętu i pomoże wybrać najbardziej atrakcyjną formę finansowania zakupu” – czytamy w komunikacie.
Spotkania za pośrednictwem Booksy można umawiać w wybranych salonach na terenie całego kraju, podano także.
Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online dla użytkowników i program do rozwijania biznesu dla usługodawców.
Komputronik – dystrybutor sprzętu IT – jest notowany na warszawskiej giełdzie od 2007 roku.
Źródło: ISBnews