The Parasight, producent gier wideo z segmentu AA+ Premium Indie, planuje debiuto na rynku NewConnect w 2021 r., podała spółka. Obecnie spółka pracuje nad swoim pierwszym autorskim projektem.
„Jednym z naszych tegorocznych celów jest debiut na rynku NewConnect. Obecnie przedstawiamy spółkę inwestorom, ale chcemy, aby za naszym doświadczeniem przemawiał nasz autorski produkt, dlatego zanim upublicznimy spółkę, pokażemy efekt naszej pracy” – powiedział prezes Bartosz Kaproń, cytowany w komunikacie.
Strategia rozwoju studia zakłada jego dynamiczny rozwój dzięki regularnemu dostarczaniu oryginalnych gier oraz zwiększaniu świadomości brandu The Parasight pozycjonowanego jako marka premium. W przyszłości spółka zamierza pracować zarówno nad swoimi IP, jak również tytułami zewnętrznymi. Długoterminową ambicją studia jest self-publishing. Zespół The Parasight tworzą doświadczeni eksperci w swoich dziedzinach, którzy przez wiele lat pracowali przy rozpoznawalnych projektach. Celem studia jest tworzenie gier wideo inspirowanych rozmaitymi baśniami i legendami, podano.
„W The Parasight chcemy realizować oryginalne autorskie projekty, łączące w sobie rozbudowaną rozgrywkę oraz wyjątkową, przewrotną narrację, która czerpie inspiracje z baśni, legend i mitów. Obecnie dysponujemy już w pełni grywalną wersją naszej autorskiej gry. Przeprowadziliśmy też pierwsze testy na wybranej grupie graczy i muszę przyznać, że jesteśmy bardzo zadowoleni z feedbacku, jaki uzyskaliśmy. Ze względu na toczące się rozmowy, nie możemy potwierdzić w tym momencie docelowych platform, bierzemy pod uwagę PC oraz konsole” – powiedział Kaproń.
Ideą The Parasight jest premiera jednego tytułu na 24 miesiące.
„Zamierzamy nadać znanym baśniom i przypowieściom ludowym nowoczesny twist i przebić się przez warstwę nagromadzonych przez lata klisz. Mam nadzieję, że pozytywnie zaskoczymy odbiorców naszych gier specyficzną mieszanką elementów estetycznych. Realizm i surrealizm, klasyka i nowoczesność, zderzając ze sobą takie przeciwieństwa możemy sprawić, że zabłysną one jasno jak nigdy dotąd i dadzą graczom szansę na nowe, świeże spojrzenie na znane powszechnie motywy” – dodał Kaproń.
The Parasight działa od 2019 roku. Założycielem i głównym udziałowcem studia jest Bartosz Kaproń, współtwórca tytułów takich jak m.in. Layers of Fear, czy Observer.
Źródło: ISBnews