Eobuwie – z Grupy CCC – otworzyło dziś swój pierwszy sklep stacjonarny w czeskiej Pradze, podała spółka.
„Czechy są nam szczególnie bliskie. Debiutujemy u naszych południowych sąsiadów z kolejnym przełomowym projektem. Tym razem mamy przyjemność zaprosić klientów na zakupy w nowej formule do popularnej galerii handlowej Novy Smichov. Format praskiego salonu wzbogacony został o modowe portfolio MODIVO. Klienci w jednym miejscu będą więc mogli skompletować pełną stylizację” – powiedział członek zarządu i dyrektor e-commerce eobuwie.pl. Mikołaj Wezdecki, cytowany w komunikacie.
Do tej pory spółka była obecna w Czechach w kanale online. Eobuwie rozpoczęło sprzedaż na tym rynku w 2014 r.
Salon eobuwie w Pradze zajmuje 1800 m2. Jak podkreślono, zrezygnowano z fizycznej ekspozycji produktów, ponieważ są one prezentowane na tabletach i ekranach multimedialnych. Wyodrębniono specjalną przestrzeń na komfortowe garderoby, w których również znajdują się tablety. Dzięki nim można, już w trakcie przymierzania wybranych rzeczy, zamówić dany produkt w innym rozmiarze lub kolorze. Klienci będą także mogli skorzystać z darmowej usługi esize.me. To system skanowania stóp w 3D. Dzięki niemu klient otrzymuje rekomendacje dotyczącą rozmiaru obuwia z całej oferty dostępnej online, niezależnie od marki czy fasonu. I to wszystko bez konieczności fizycznego przymierzania butów.
Dodatkowo, we wrześniu w Pradze planowane jest uruchomienie usługi 'Same Day Delivery’, czyli dostawy w ten sam dzień.
„Stawiamy na najwyższe standardy obsługi, dlatego na terenie aglomeracji oferować będziemy dostawę ekspresową, nawet w 90 minut. Zaproponujemy klientom także konkretne przedziały czasowe, aby mogli określić dogodną godzinę wizyty kuriera z zakupami” – powiedział prezes Eobuv.cz oraz dyrektor retail grupy eobuwie Konrad Jezierski.
Eobuwie – z Grupy CCC – jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 16 europejskich rynkach. Rozwija także własny e-commerce z modą premium – Modivo.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 r.
Źródło: ISBnews