Najstarszy południowokoreański producent samochodów – SsangYong, w przededniu europejskiej premiery pierwszego elektrycznego samochodu, zaprezentował szkice modelu X200, zwiastującego nową filozofię projektową marki. Tymczasem na rynku polskim, dynamicznie rośnie liczba autoryzowanych przedstawicieli SsangYong – do końca roku otwarty zostanie dwudziesty punkt dilerski marki.
Firma SsangYong Motor Company, południowokoreański producent samochodów terenowych oraz SUV-ów z doświadczeniem przeszło 67 lat, zaprezentował szkice SUV-a nowej generacji. Pod nazwą kodową X200, projekt inspirowany pierwszym modelem Korando, odkrywa nadchodzące zmiany we wzornictwie i przyszłej gamie modelowej, zgodnie z nową maksymą marki „Powered by Toughness” (Napędzany wytrzymałością).
W Polsce, za dystrybucję koreańskiej marki, od początku tego roku odpowiada nowa spółka importerska – SsangYong Auto Polska.
– Podstawowym elementem budowania zaufania klientów do marki jest jej stabilna reprezentacja i silna sieć dilerska, stąd intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci SsangYong w Polsce. Do końca bieżącego roku, Klienci będą mieli do dyspozycji 20 punktów sprzedażowo-serwisowych i kolejnych 8 punktów serwisowych, umożliwiając w sposób komfortowy odbycie jazdy testowej, zakup samochodu i późniejszą obsługę serwisową blisko miejsca zamieszkania – mówi Mariusz Jakimiuk, Dyrektor Zarządzający SsangYong Auto Polska.
Priorytetem, zarówno dla Importera i całej sieci dilerskiej, pozostaje krzewienie wiedzy o koreańskiej marce i gamie modelowej, ich niezawodności i jakości wykończenia. W komunikacji reklamowej Importer zachęca potencjalnych klientów do „fizycznego” kontaktu i odbycia jazd testowych, które diametralnie zmieniają postrzeganie marki i opinie na temat jakości czy standardowego wyposażenia.
– SsangYong to marka z wielkim potencjałem na polskim rynku. Koreańskie pochodzenie i niezawodność potwierdzona 5-letnią fabryczną gwarancją, pomogą w walce o polskiego klienta, poszukującego coraz częściej produktów pozwalających wyróżnić się w gąszczu europejskich producentów. Dodając do tego dobrą, na tle innych Producentów, dostępność samochodów z możliwością natychmiastowego odbioru, dynamiczny wzrost sprzedaży w Polsce wydaje się nieunikniony – dodaje Mariusz Jakimiuk.
Źródło: Spółka