Sieć stacji bp i Glovo uruchomiły setny punkt, z którego użytkownicy aplikacji mogą zamówić artykuły z oferty gastronomicznej Wild Bean Café i sklepowej bp, podało bp.
Hiszpańska aplikacja Glovo umożliwiająca zamawianie jedzenia i zakupów oraz sieć stacji paliw bp rozpoczęły współpracę na polskim rynku we wrześniu 2020 r. Podczas próbnego etapu uruchomiono możliwość zamówień za pomocą aplikacji produktów i dań z kilku stacji w Krakowie i Warszawie. Pilotaż okazał się sukcesem, współpraca objęła cały kraj, a niedawno uruchomiona została możliwość zamawiania produktów na stacji bp Odra w Raciborzu, która jest setnym punktem bp w aplikacji Glovo, podkreślono.
Podczas roku współpracy, użytkownicy Glovo złożyli ponad 40 000 zamówień ze stacji bp.
„Jednym z kluczowych filarów rozwoju oferty Glovo jest nawiązywanie współpracy z godnymi zaufania i popularnymi firmami, które są w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych użytkowników i zaoferowanie im innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Nasze wspólne działania z bp doskonale wpisują się w tę strategię. Naszym celem jest docieranie do wszystkich, którzy potrzebują usług delivery, a mnogość stacji bp i ich doskonałe lokalizacje nam to ułatwiają. Cieszymy się, że współpraca idzie w dobrym kierunku” – powiedział general manager Glovo Polska Carlos Silván, cytowany w komunikacie.
Firmy podkreślają, że nie kończą na stu punktach partnerskich.
Glovo to aplikacja, która pozwala kupować, odbierać i wysyłać dowolny produkt w tym samym mieście w czasie krótszym niż godzina. Ma ponad 2,6 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i 22 000 partnerów stowarzyszonych. Glovo działa w 550 miastach w 22 krajach, w tym w EMEA, LATAM, a nawet w Afryce Subsaharyjskiej. Glovo zatrudnia obecnie niemal 1 600 osób na całym świecie w tym niemal 900 pracowników w Barcelonie. Obecnie więcej niż 50 000 aktywnych kurierów zarabia na platformie.
Koncern bp, który rozpoczął działalność w Polsce w 1991 r., miał 570 stacji paliw na koniec 2020 r., co oznaczało drugą pozycję na rynku.
Źródło: ISBnews