Piotr Hołownia dołączył do zespołu IKEA Retail Polska, obejmując stanowisko country digital managera, podała firma. Będzie on odpowiedzialny za transformację cyfrową marki oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych.
„Piotr Hołownia ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Zarządzania oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od lat pasjonuje się agile’owymi metodami współpracy, jest entuzjastą innowacji, rozwiązań cyfrowych i tworzenia wartości biznesowej dzięki nowym technologiom. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie produktów oraz rozwiązań dla klientów detalicznych i biznesowych. Wcześniej, w bankowości i finansach, wdrażał i rozwijał platformy bankowości elektronicznej oraz e-commerce” – czytamy w komunikacie.
Bezpośrednią przełożoną nowego country digital managera będzie prezeska IKEA Retail Polska i dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju Karin Sköld, wskazano również.
Grupa Ingka w Polsce posiada obecnie dwanaście sklepów IKEA i sześćdziesiąt cztery Punkty Odbioru Zamówień IKEA (łącznie z Punktami Mobilnymi oraz sklepami), które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem pięciu centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego 32 sklepy IKEA na 11 rynkach. Do Grupy Ingka należy również sześć farm wiatrowych w Polsce.
Źródło: ISBnews