Grupa CCC zostanie mniejszościowym udziałowcem Xpress Delivery – firmy technologicznej rozwijającej ekspresowe dostawy, podała spółka. Spółki rozpoczęły współpracę 9 miesięcy temu, wprowadzając usługę CCC Express.
„Od dziewięciu miesięcy wspólnie z Xpress Delivery z sukcesem rozwijamy usługę CCC Express, która spotkała się z zainteresowaniem klientów. Widzimy w rynku ekspresowych dostaw, duży potencjał. Stając się udziałowcem Xpress Delivery, będziemy mogli jeszcze bardziej zacieśnić naszą współprace, poprzez udostępnienie usługi na rynkach zagranicznych oraz w nowych kanałach sprzedaży. Współpraca ta wpisuje się w nasze cele strategiczne rozwijania unikalnego ekosystemu handlu poprzez budowanie doświadczenia i wygody dla klientów. Dzięki niej, dziś w naszym portfolio znajduje się usługa, która jest kolejnym przełomem w zakresie obsługi konsumenta” – powiedział wiceprezes Grupy CCC ds. strategii i rozwoju Karol Półtorak, cytowany w komunikacie.
„Jesteśmy dumni, że już po kilku miesiącach od wdrożenia klient inwestuje w naszą spółkę. Jest to najlepszy dowód potwierdzający kierunek i jakość oferowanych przez nas usług” – dodał CEO i współzałożyciel Xpress Delivery Dariusz Piotrowski.
Usługa CCC Express została wprowadzona w listopadzie ubiegłego roku. Aby z niej skorzystać, należy podczas zakupów w sklepach internetowych sieci wybrać opcję „dostawa tego samego dnia”. Wtedy też kurier dostarczy produkty do klienta nawet w 90 minut od momentu złożenia zamówienia. Przesyłki są realizowane bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych. Ze względu na duże zainteresowanie kupujących ekspresowymi dostawami, Grupa CCC stopniowo rozszerza liczbę miejscowości, gdzie usługa ta jest dostępna. Obecnie jest to już 37 miast w Polsce, podano w materiale.
Natomiast we wrześniu z dostaw tego samego dnia będą mogli korzystać także klienci eobuwie.pl w największych aglomeracjach w kraju oraz w czeskiej Pradze, zapowiedziano także.
„Dostawy ekspresowe bezpośrednio ze sklepów dopełniają nasz model omnichannel. Widzimy duże zainteresowanie tą usługą, dlatego sukcesywnie wprowadzamy ją w nowych lokalizacjach. Co więcej, na bazie doświadczeń CCC, wdrażamy tę funkcjonalność także dla klientów eobuwie.pl, a w szerszej perspektywie czasowej udostępnimy ją również dla konsumentów Modivo” – powiedział dyrektor ds. rozwoju omnichannel w Grupie CCC Konrad Jezierski.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
Źródło: ISBnews