FerrumLabs pozyskało ponad 1,2 mln zł od 257 inwestorów w ramach kampanii crowdinvestingowej przeprowadzonej na platformie Beesfund, podała spółka. Fundusze pozwolą na rozszerzenie asortymentu kosmetyków oraz zwiększenie skali produkcji.
„Z pełnym przekonaniem mogę oznajmić, że minione trzy miesiące kampanii zakończyliśmy sukcesem. Patrzę na nie nie tylko poprzez kwotę zebranych funduszy, ale również sumę momentów przełomowych, które się w tym czasie zadziały. Wejście na rynek brytyjski, współpraca z największymi sieciami internetowymi, czy w końcu pozyskanie 257 nowych ambasadorów marki z Maciejem Zakościelnym na czele. Udało się nam zaistnieć, zbudować zaangażowaną społeczność oraz udowodniliśmy, że nowy, młody brand ma poważne ambicje zawojować rynek kosmetyków męskich w Polsce, ale i Europie” – powiedział prezes FerrumLabs Maciej Adamaszek, cytowany w komunikacie.
W ciągu roku od zakończenia emisji, celem spółki jest wypracowanie przychodu w wysokości 1 mln zł w skali roku. Kolejny krok to osiągnięcie w ciągu od 2 do 3 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej silnej marki o wartości sprzedaży na poziomie 4,5 mln zł rocznie. W mocy pozostaje planowany do 2024 roku debiut na rynku NewConnect, zakończono.
FerrumLabs jest właścicielem pielęgnacyjnej marki premium dla mężczyzn True men skin care. Pierwsza linia kosmetyków True men skin care zadebiutowała na rynku z początkiem 2021 roku.
Źródło: ISBnews