Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2021 r. przez grupę VRG wyniosły ok. 88,5 mln zł i były wyższe o ok. 17,7% w skali roku, podała spółka. W okresie styczeń – wrzesień 2021 r. wartość przychodów wyniosła ok. 720,9 mln zł i była wyższa o ok. 15,9% r/r.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły ok. 49,1 mln zł i były wyższe o ok. 8,5% r/r, podano w komunikacie.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2021 roku wyniosła ok. 394,6 mln zł i była wyższa o ok. 2,9% r/r.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) – wyniosły około 39,4 mln zł i były wyższe o ok. 31,6% r/r, zaś w ujęciu narastającym w ciągu 9 miesięcy br. – wyniosły ok. 326,3 mln zł i były wyższe o ok. 37% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w wrześniu br. przez grupę wyniosła ok. 55,5% % i była wyższa o ok. 5,1 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec września 2021 roku wyniosła 52,1 tys. m2 i była niższa o 1% od powierzchni sprzedaży detalicznej w wrześniu 2020 r.
VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.
Źródło: ISBnews