Jacek Przybylski obejmuje funkcję dyrektora Cisco Global Services Center w Krakowie, zastępując Ramona Tancinco, który pełnił tą funkcję przez ostatnie 5 lat, podał koncern.
„Cisco Global Services Center w Krakowie rozpoczyna 10. rok działalności z nowym dyrektorem oddziału. Jacek Przybylski, senior director, Cisco Customer Experience Centers EMEAR, obejmuje funkcję Cisco Kraków Site Lead” – czytamy w komunikacie.
Krakowski oddział firmy świadczy usługi zarówno techniczne, jak i biznesowe na rzecz klientów, partnerów i pracowników Cisco w wielu grupach funkcjonalnych, w tym Customer Experience, Finance i Operations. Obecnie w Cisco Kraków pracuje około 2200 osób. Jako szef placówki Jacek Przybylski będzie nadzorował działalność całego oddziału w Krakowie we wszystkich grupach funkcjonalnych. Będzie również reprezentował Cisco Kraków na zewnątrz i wewnątrz firmy, podano także.
„Ramon Tancinco awansował niedawno na stanowisko dyrektora Cisco Digital Enterprise Services (IT) w regionie EMEAR. Pozostaje w Krakowie i nadal będzie zasiadał w zarządzie krakowskiego oddziału” – czytamy dalej.
„Moje priorytety dla Cisco w Krakowie skupiają się na trzech obszarach: kontynuacja rozwoju tej lokalizacji, nie tylko pod względem wielkości zatrudnienia, ale przede wszystkim pod względem dojrzałości naszych zespołów i dojrzałości kompetencyjnej; przesunięcie Cisco Kraków jeszcze wyżej w łańcuchu wartości poprzez dodanie nowych kompetencji i wyspecjalizowanych funkcji strategicznych dla Cisco, również w zaawansowanych obszarach inżynierii, a także pielęgnowanie unikalnej kultury Cisco Kraków” – powiedział Przybylski, cytowany w komunikacie.
Dodał, że cyberbezpieczeństwo, rozwój oprogramowania i innowacje są dla Cisco w Krakowie obszarami kluczowymi.
„Naszym celem jest nie tylko rozwijanie się zgodnie z kierunkiem transformacji Cisco, ale także bycie na jej czele. Na terenie naszego kampusu znajduje się jedyne w regionie EMEAR Centrum Operacji Bezpieczeństwa Cisco (Security Operations Center – SOC) oraz zespół 300 specjalistów zajmujących się bezpieczeństwem cyfrowym. Niedawno staliśmy się również centrum dla akwizycji Cisco, takich jak AppDynamics i ThousandEyes, zapewniając wsparcie inżynierii oprogramowania dla naszych klientów w całym regionie EMEAR, pomagając im działać we współczesnym środowisku IT skoncentrowanym na aplikacjach. Posiadamy także 20 patentów opracowanych przez naszych inżynierów w Krakowie, które albo już są, albo wkrótce zostaną wdrożone w naszych produktach i usługach” – wskazał Przybylski.
Cisco Global Services Center w Krakowie działa w 9 lat i jest teraz nowoczesnym kampusem technologicznym z ponad 2 000 pracowników. Cisco Kraków świadczy usługi techniczne i biznesowe klientom, partnerom i pracownikom firmy w różnych obszarach, w tym: Customer Experience, finansów i operacji.
Źródło: ISBnews