All in! Games planuje wydawać bezpłatne dodatki (DLC) do gry „Chernobylite” co kwartał i czeka obecnie na ustalenie terminu debiutu gry na konsole nowej generacji, poinformował ISBnews COO Marcin Kawa.
„Mamy zamiar wydawać regularnie wydawać bezpłatne DLC do gry 'Chernobylite’ co kwartał. Dodatkowo wraz z darmowym DLC do gry będzie też część płatna dla graczy, którzy będą chcieli skorzystać z jakichś dodatkowych opcji, np. większego wyboru broni. Możemy jedynie w tej chwili potwierdzić, że wkrótce pojawi się pierwszy DLC” – powiedział ISBnews Marcin Kawa.
Według niego, jest to strategia, która się spółce sprawdziła w przypadku jej obecnie największej gry – „Ghostrunner”.
„Oczywiście, przed nami jeszcze debiut gry 'Chernobylite’ na konsole nowej generacji. Tutaj musimy poczekać na ostateczne wyznaczenie terminu przez producentów tych urządzeń. Mogę zdradzić, że nie będzie to jedynie zwykły debiut na nextgen, ale przewidujemy również wiele niespodzianek dla graczy” – dodał Kawa.
Według ostatnio dostępnych danych, grę „Chernobylite” sprzedano w ilości ponad 200 tys. sztuk.
„Nie możemy jeszcze podać najnowszych danych, ponieważ te raporty spływają z dużym opóźnieniem. Myślę, że już wkrótce będziemy mogli podać najnowsze dane sprzedażowe” – powiedział prezes Piotr Żygadło podczas konferencji.
Wcześniej dziś All in! Games przedstawił nową strategię, która zakłada m.in. koncentrację na tworzeniu wysokobudżetowych projektów, o budżetach przekraczających kwotę 20 mln zł – do końca 2022 roku planowane jest otworzenie co najmniej trzech tego typu projektów. Do końca 2023 r. planowana jest rozbudowa Grupy All in! Games, w ramach której funkcjonować będzie dziesięć wysoko wyspecjalizowanych spółek zależnych.
All In! Games to notowany na GPW wydawca gier komputerowych, działający w branży gamingowej od 2018 roku. Firma wydaje i tworzy wyjątkowe gry na komputery osobiste i konsole.
Źródło: ISBnews