OEX odnotowało 17,26 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I-III kw. 2021 r. wobec 8,68 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 29,51 mln zł wobec 17,39 mln zł zysku rok wcześniej.
Zysk EBITDA grupy wyniósł w okresie trzech kwartałów br. wyniósł 52,18 mln zł i był o 33,2% w skali roku.
„Po wyłączeniu wpływu standardu MSSF 16 w odniesieniu do umów najmu powierzchni, EBITDA za trzy kwartały 2021 roku wyniosła 36 703 tys. zł i była o 55,1% wyższa niż w trzech kwartałach roku 2020. Wzrost EBITDA odnotowały wszystkie segmenty operacyjne grupy. Wynik EBITDA spółki iPOS S.A. za trzy kwartały 2021 roku wyniósł -2 550 tys. zł” – czytamy w raporcie.,
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 482,42 mln zł w I-III kw. 2021 r. wobec 361,99 mln zł rok wcześniej.
„Przychody grupy w okresie trzech kwartałów 2021 roku wyniosły 482 416 tys. zł i były wyższe o 33,3% niż przychody osiągnięte w analogicznym okresie roku ubiegłego. Wzrost przychodów rok do roku odnotował każdy z segmentów operacyjnych grupy. Wpływ przychodów spółki iPOS S.A. na przychody grupy w okresie trzech kwartałów 2021 roku wyniósł 4 319 tys. zł. Spółka została przejęta i włączona do konsolidacji we wrześniu 2020 r., nie została przypisana do żadnego z trzech segmentów operacyjnych i jej wyniki ujęte zostały w pozycji 'nieprzypisane’, gdzie ujęty jest także wynik spółki OEX S.A. Wpływ przychodów spółki Brand Active Sp. z o.o. na przychody grupy w okresie trzech kwartałów 2021 roku wyniósł 1 983 tys. zł. Spółka została włączona do konsolidacji począwszy od stycznia 2021 r. i została przypisana do segmentu operacyjnego eCommerce services” – czytamy także.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2021 r. wyniósł 11,02 mln zł wobec 9,14 mln zł zysku rok wcześniej.
OEX to spółka dominująca w grupie kapitałowej, specjalizującej się w dostarczaniu usług i technologii w obszarze sprzedaży. Do grona klientów OEX należą wiodące polskie i zagraniczne marki z branży e-commerce, FMCG i telekomunikacyjnej. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r. (początkowo jako Tell).
Źródło: ISBnews