Huuuge planuje prezentację nowych inicjatyw w zakresie rozwoju portfolio gier w styczniu 2022 r., poinformował CEO Anton Gauffin.
„Nasza strategia 'buduj, kupuj’ jest nadal aktualna. Inwestujemy w innowacje i produkty przyszłego pokolenia. Chcemy wykorzystywać nowe platformy – poza Appstore i Google Play – jakie się pojawiają, co daje kolejny potencjał wzrostu. Nie chcemy mówić za dużo grach w fazie produkcji czy testowania, bo rynek jest bardzo konkurencyjny. Niemniej, jak dany prototyp osiągnie konkretny etap rozwoju – jak obecnie 'Traffic Puzzle’ – będziemy informować. Jesteśmy aktywni w nowych inicjatywach, nad którymi pracujemy. Mamy dużo koncepcji i gier w różnych fazach rozwoju. W styczniu będą one bardziej szczegółowo omówione” – powiedział Gauffin podczas wideokonferencji.
Gra „Traffic Puzzle” osiągnęła niemal sześciokrotny wzrost przychodów w III kw. 2021 r. CEO zaznaczył, że proces przekazania kodów gry został sfinalizowany i oczekuje, iż tytuł będzie jednym z głównych impulsów wzrostowych w kolejnych okresach.
Gauffin podtrzymał, że spółka pracuje nad 3-4 potencjalnymi celami akwizycyjnymi. „Przejęcia chcemy wykorzystać jako dodatkowe możliwości wzrostu obok ścieżki organicznej. Widzimy znakomite prognozy dla gamingu” – dodał CEO.
W części wydawniczej firma ma pięć aktywnych projektów. „Dużo więcej czeka w pipeline i mamy tu ukierunkowany proces” – wskazał Gauffin.
Huuuge jest globalnym producentem gier typu free-to-play i wydawcą gier online przeznaczonych na urządzenia mobilne i platformy internetowe. Spółka zadebiutowała na GPW w lutym 2021 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 332,72 mln USD w 2020 r.
Źródło: ISBnews