4fun Media odnotowały 3,73 mln zł skonsolidowanego zysku netto z działalności kontynuowanej w III kw. 2021 r. wobec 0,89 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 4,5 mln zł wobec 1,6 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 8,8 mln zł w III kw. 2021 r. wobec 6,68 mln zł rok wcześniej.
W I-III kw. 2021 r. spółka miała 6,67 mln zł skonsolidowanego zysku netto z działalności kontynuowanej w porównaniu z 0,21 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 22,33 mln zł w porównaniu z 16,76 mln zł rok wcześniej.
„W okresie dziewięciu miesięcy 2021 roku, grupa kapitałowa 4fun Media S.A. osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 22 332 tysięcy złotych, co w porównaniu ze sprzedażą w analogicznym okresie roku ubiegłego oznacza spadek o 37%. Spadek ten jest konsekwencją decyzji zarządu spółki, podjętej w czwartym kwartale 2020 roku, o zakończeniu (zaniechaniu) działalności operacyjnej w dwóch istotnych przychodowo segmentach: e-commerce oraz działalności telewizyjnej, a także sprzedaży większościowych udziałów w spółkach prowadzących działalność reklamową. […] Porównując sprzedaż wypracowaną przez emitenta z działalności kontynuowanej w 2021 roku z analogicznym okresem roku ubiegłego, spółka zanotowała wzrost na poziomie 33%” – czytamy w raporcie.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2021 r. wyniósł 0,3 mln zł wobec 5,18 mln zł straty rok wcześniej.
Grupa 4Fun Media jest firmą działającą na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych ze szczególnym uwzględnieniem rynku telewizji tematycznych. 4Fun Media jest interaktywną platformą telewizyjną, dystrybuującą treści wideo poprzez telewizję, telefonię komórkową, platformy IPTV, internet oraz autorskie rozwiązania typu second screen.
Źródło: ISBnews