Cena emisyjna w ofercie publicznej akcji Simple Day – polskiego dystrybutora naturalnych suplementów diety – została ustalona na 13,5 zł za jedną akcję, podała spółka.
W ramach trwającego IPO spółka oferuje od 312 500 do 625 000 akcji zwykłych na okaziciela serii B. Wartość oferty według tych parametrów wyniesie do 8,4 mln zł, podano.
Zgodnie z harmonogramem oferty publicznej zapisy na akcje potrwają od 9 do 16 grudnia br.
Pozyskane środki posłużą firmie w realizacji zwiększenia rozpoznawalności marki Twój Cel To, a tym samym przychodów ze sprzedaży, ekspansji zagranicznej i rozbudowie linii produktowej Simple Day.
Simple Day 7 grudnia zakończyła budowanie księgi popytu.
„Kapitał jaki spodziewamy się pozyskać z emisji pozwoli nam na realizację głównych celów przedstawionych w Memorandum Informacyjnym. Jednym z nich jest zwiększenie rozpoznawalności marki Twój Cel To, wyjście na europejskie rynki oraz rozwój linii produktowych Simple Day” – powiedział prezes Simple Day Michał Karewicz, cytowany w komunikacie.
W 2022 roku Simple Day zamierza zadebiutować na NewConnect.
Simple Day to polski dystrybutor naturalnych suplementów diety, właściciel m.in. marki Twój Cel To, która oferuje szeroką paletę produktów wspomagających m.in. odchudzanie, regenerację organizmu czy uzupełnianie mikroelementów.
Źródło: ISBnews