Planowany na marzec launch gry „Uragun” w trybie early access, a także rozpoczęcie w br. testów oprogramowania typu SaaS (software as a service) w grupie powinny przełożyć się na to, że wynik Grupy Kool2Play w 2022 r. „bardzo pozytywnie” zaskoczy akcjonariuszy, uważa prezes Marcin Marzęcki.
„Perspektywy na przyszłość dla grupy kapitałowej są bardzo obiecujące. Przede wszystkim w marcu nastąpi wyczekiwany launch 'Uraguna’ w early access, co odbije się pozytywnie na przychodach całej grupy. Ponadto, w tym roku rozpoczynamy testy tworzonego przez Kool Things Buffmakera, czyli oprogramowania typu SaaS (software as a service), służącego do automatyzacji, przetwarzania i analityki danych usług marketingowych. Najważniejsze wydarzenia są dopiero przed nami, dlatego wierzymy, że wynik GK Kool2Play w 2022 zaskoczy bardzo pozytywnie naszych akcjonariuszy” – powiedział Marzęcki, cytowany w komunikacie.
W 2021 r. przychody grupy wzrosły – według nieaudytowanych danych – o 80% r/r do 4,4 mln zł. Większość z nich jest udziałem spółki zależnej – Kool Things.
„To efekt znaczącego poszerzenie zakresu usług oferowanych przez spółkę zależną. Od końca 2020 roku agencja marketingu gamingowego tworzy kompletne kampanie marketingowe dla wielu klientów z całego świata. Kool Things obecnie, to nie tylko PR i influencer marketing, ale również planowanie mediów, strategia komunikacji, kampanie Google Ads, social media, brandingowe oraz PR. Wśród klientów obsługiwanych przez Kool Things są m.in. takie firmy jak: Activision Blizzard, PUBG Corporation, Razer, Square Enix, Take-Two Interactive i The Pokémon Company” – czytamy w komunikacie.
W wersję próbną „Uragun” będzie można zagrać jeszcze przed launchem w early access. W ramach Festiwalu Steam Next, który będzie trwać od 21 do 28 lutego, udostępnione zostanie demo gry, podano także w materiale.
Kool2Play to notowany na rynku NewConnect deweloper gier komputerowych. W grupie ma agencję marketingu gamingowego Kool Things.
Źródło: ISBnews