NFON AG – dostawca komunikacji głosowej w chmurze dla biznesu – rozszerza swoją działalność w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym celu otwiera biuro w Warszawie, podał operator.
„Procesy transformacji, które zachodzą obecnie na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, wskazują na ogromny potencjał wzrostu dla rozwiązań telefonii z chmury w nadchodzących latach. Praca zdalna nie zniknie w najbliższym czasie, a firmy – zarówno małe, jak i duże -zwiększają swoją obecność w świecie cyfrowym, wykorzystując kanały internetowe do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania z nimi kontaktu. Jest więc oczywiste, że lokalne firmy będą potrzebowały jak największego wsparcia. Cieszymy się, że będziemy mogli pomagać firmom z Polski, Słowenii i Chorwacji jeszcze skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej” – powiedział dyrektor zarządzający NFON GmbH w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej Gernot Hofstetter, cytowany w komunikacie.
Obecnie siedem oddziałów NFON obsługuje ponad 50 tys. klientów biznesowych w 15 krajach Europy. Spółka planuje zwiększyć liczbę pracowników, którzy pracują dla klientów z siedzibą w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej, co do końca 2022 roku zaowocuje 50
osobami wspierającymi klientów z tego regionu. Warszawskie biuro ma zamiar zatrudnić dodatkowych 13 nowych pracowników.
NFON AG, z siedzibą w Monachium, jest europejskim dostawcą komunikacji głosowej w chmurze dla biznesu. Ta notowana na giełdzie (Frankfurt Stock Exchange, Prime Standard) firma posiada ponad 3 000 partnerów w 15 krajach europejskich, a siedem oddziałów
obsługuje ponad 50 000 klientów biznesowych.
Źródło: ISBnews