Play rozszerzył możliwości dostawy urządzeń zamawianych za pośrednictwem swojego sklepu internetowego, podała sieć. Poza dotychczasowymi możliwościami skorzystania z dostawy kurierskiej bezpośrednio pod wskazany adres lub osobistego odbioru w jednym z salonów operatora zamówienia można odbierać w ponad 29 000 punktów, w tym: paczkomatach InPost, punktach odbioru DHL, punktach odbioru DPD.
„Dzięki temu klienci Play mogą odebrać zamówienie tam, gdzie jest to dla nich najbardziej komfortowe, na przykład przy okazji codziennych zakupów w sieci sklepów: Żabka; Abc; InMedio; Shell; Lewiatan; Biedronka; Kaufland; Groszek; Relay; Moya; Stokrotka; 1 Minute; API MARKET; Społem” – wymieniono w komunikacie.
Wraz z nowymi metodami dostawy Play oferuje też możliwość wyboru metody płatności w najwygodniejszy sposób – z góry przy składaniu zamówienia lub za pobraniem – przy jego odbiorze, podano.
Z tej formy dostawy mogą skorzystać zarówno klienci zamawiający samo urządzenie bez kontraktu, jak i razem z abonamentem. Przy zawieraniu umowy w sklepie internetowym weryfikacja tożsamości klienta odbywa się dzięki rozwiązaniu mojeID, gdzie autoryzacja przebiega za pomocą logowania do bankowości elektronicznej. Właśnie dzięki temu rozwiązaniu operator mógł udostępnić odbiór przesyłek w powyższych punktach, podkreślono.
Play jest czołowym operatorem telefonii komórkowej w Polsce.
Źródło: ISBnews