poniedziałek, 16 czerwca 2025
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

77% kupujących w internecie wskazuje, że najczęściej wybiera Paczkomaty

Dodane przez Bartłomiej Supernak
28 września 2021
w dziale Biznes
0
kredyt
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Wśród wszystkich kupujących w internecie 77% deklaruje, że Paczkomaty są najczęściej wybieraną przez nich formą dostawy, wynika z raportu Gemiusa „E-commerce w Polsce w 2021 roku”. Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internautów o 16 pkt proc. w porównaniu do wyników raportu za 2020 rok, podał InPost. 

Dostawa do Paczkomatu stała się także najbardziej motywującą do zakupów online formą dostawy, co potwierdza 81% respondentów. W obszarze dostaw kurierskich InPost plasuje się także na pierwszym miejscu. Rola Paczkomatów InPost znacząco rośnie w kontekście form zwrotu zakupionego towaru, które zachęcają do zakupów online. Paczkomaty w tej kategorii zostały wskazane przez 64% badanych. Możliwość darmowego odesłania produktu kurierem (door-to-door) jest następna w kolejności i została wskazana przez 44% respondentów, podano.

„Dostawy kurierskie InPost po raz pierwszy w historii wysunęły się na prowadzenie ze wskazaniami na poziomie 37%, choć naszymi konkurentami są najwięksi światowi giganci – tacy jak DPD, DHL, UPS, Fedex. W segmencie D2D trzech najmocniejszych graczy pokrywa większość rynku. Aż 88% kupujących w internecie wybiera jedną z marek: InPost, DPD lub DHL. Czwarty w zestawieniu Pocztex ma tylko 4% wskazań. Te wyniki oraz umocnienie pozycji Paczkomatów jako lidera rynku to duma, ale i zachęta do dalszej pracy, i podnoszenia poprzeczki” – powiedział prezes InPost Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

Osoby w wieku 15-24 lat o wiele częściej jako motywujące do zakupów wskazywały Paczkomaty InPost (88%) – przy rekordowej średniej dla wszystkich grup wiekowych na poziomie 81%. Także oni są wśród innych grup wiekowych najczęstszymi klientami Paczkomatów: 87% przy średniej na poziomie 77%. To jest także grupa, która jako motywator do zakupów (89%) wskazuje błyskawiczną dostawę (Same Day Delivery), przy średniej na poziomie 83%, zakończono.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W 2020 roku InPost obsłużył 249 mln przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów, współpracując z ponad 26 000 e-sprzedawców. Aplikacja mobilna spółki – InPost Mobile ma ponad 6 mln aktywnych użytkowników. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.

Źródło: ISBnews

Tagi: Gemius
Poprzedni post

PERN zainwestował 10 mln zł w ostatnich 4 latach w system laboratoriów

Następny post

Atal wprowadził do oferty 113 lokali w ramach Masarska 6 Apartamenty w Krakowie

biznes

Radosław Solan został powołany na członka zarządu Skarbiec TFI

PKP PLK

PKP PLK prowadzą w ramach KPO 41 przedsięwzięć o wartości ponad 11 mld zł

Gaz-System

Gaz-System tymczasowo zwiększył możliwości eksportu gazu na Ukrainę

biotechnologia

Tygodniowy przegląd informacji ISBzdrowie i ISBnews z rynku medycyny i biotech

Amica

Zarząd Amiki dokonał nowego podziału kompetencji swoich członków

oze

Tygodniowy przegląd informacji z sektora OZE i e-mobilności

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

okazje, promocje, zniżki, kody

Nie szukaj okazji – one już na Ciebie czekają

Gaz

Inflacja będzie spadała dalej m.in. dzięki obniżonym taryfom na gaz

biznes

Radosław Solan został powołany na członka zarządu Skarbiec TFI

WIG

Indeks WIG20 spadł o 1,73% na zamknięciu w piątek

PKP PLK

PKP PLK prowadzą w ramach KPO 41 przedsięwzięć o wartości ponad 11 mld zł

Gaz-System

Gaz-System tymczasowo zwiększył możliwości eksportu gazu na Ukrainę

biotechnologia

Tygodniowy przegląd informacji ISBzdrowie i ISBnews z rynku medycyny i biotech

Amica

Zarząd Amiki dokonał nowego podziału kompetencji swoich członków

budowa

Tygodniowy przegląd informacji z sektora budownictwa i nieruchomości

oze

Tygodniowy przegląd informacji z sektora OZE i e-mobilności

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.