PKP Intercity sprzedało 3,6 mln biletów w ramach oferty „Taniej z bliskimi” w ciągu roku jej obowiązywania, podał przewoźnik. Z oferty skorzystało ponad 8,7 mln pasażerów.
Oferta „Taniej z bliskimi” została wprowadzona 1 lipca 2022 r. Aby z niej skorzystać, należy podróżować w grupie od 2 do 6 osób – wszyscy jej członkowie otrzymują wtedy 30% zniżki od bazowych cen biletów. Taniej z Bliskimi obowiązuje w pociągach kategorii TLK oraz IC w relacjach krajowych. Żeby skorzystać z promocji, bilety należy kupić najpóźniej 1 dzień przed wyjazdem – z tego powodu w ramach oferty nie można nabyć ich u konduktora, przypomniano w komunikacie.
„’Dbamy o dobre relacje’ to nie tylko hasło reklamowe, lecz także idea, którą kierujemy się w naszej codziennej pracy, właśnie dlatego stworzyliśmy ofertę 'Taniej z bliskimi’, która zachęca do wspólnych podróży w gronie znajomych. Oferta ta sprawia, że podróż koleją w grupie stała się konkurencyjna kosztowo wobec przejazdu kilku osób samochodem Polacy bardzo chętnie z tej szansy korzystają, co widać po wynikach. Cieszymy się, że dzięki naszym staraniom podróże z rodziną i przyjaciółmi są jeszcze bardziej przystępne” – skomentował wiceprezes Tomasz Gontarz, cytowany w komunikacie.
PKP Intercity to największy w Polsce kolejowy przewoźnik dalekobieżny. W 2022 r. miał ok. 59 mln pasażerów.
Źródło: ISBnews